Nu börjar vi sakta komma på plats

 

Yeah! Jag har äntligen hittat kamerasladden! Det var minsann på tiden!

 

Nu har äntligen flyttlasten gått till den vita lyan. Riktigt skönt och idag hjälpte mamma, Sophie och Caroline oss att städa ur lägenheten. Det är en kollega till mig som ska flytta in och de tar över den om två veckor. Så vi har fortfarande gott om tid att städa ut det allra sista.

 

Åh, det är så skönt att alla sakerna äntligen börjar få sin rätta plats. Men vi måste iväg och köpa rullgardiner och garderobsinredning. I natt hade vi flyttkartonger som vi satte provisoriskt framför fönsterna i sovrummet. Ingen vacker syn... Haha.

 

Det är tur att vi har en klädkammare med en lång stång, så vi kan hänga upp en del våra kläder. Resten ligger i stora Ikeakassar bakom mig. Varje gång jag går in i arbetsrummet försöker jag inte titta allt för mycket på alla osorterade lådor och kassar. Men det är tur att vi kan stänga in det så man slipper ser röran.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att vara på plats! Så fint ni har det redan. Vi hade våra kläder i svarta sopsäckar när vi flyttade hit, en del blev kvar väldigt lääääänge.... Som sagt, tur man kan stänga om vissa rum :)

Vad kul att vi har valt samma/liknande från Ballingslöv. Vore kul att få se bild på ert sen också.

Packa nu upp i lugn och ro, det blir klart till slut.

Kram Linda

2012-07-01 @ 21:54:46
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Therese

Härligt att komma på plats! Och skönt med en ganska lång ledighet då :) ang vår semester så vår gemensamma har vi på sjön så vi seglar 4 veckor i slutet på augusti åker jag till Spanien med min syrra en vecka så då är jag ledig på riktigt :) kram

2012-07-01 @ 22:01:33
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Anna-Lena

Hej Cesilia. Lycka till i ert nya boende. Kram Anna-Lena

2012-07-01 @ 22:21:25
Postat av: Elins blogg

Vad fint ni har redan! Nu blir jag nyfiken och vill se mer. Förstår att det är skönt att börja få någorlunda ordning, på rätt väg med andra ord!

Sv: Ja precis, Scandinavian Masters spelades där. Det har du alldeles rätt i! Det är nämligen en av Europas finaste golfbanor och en av mina absoluta favvoställen. Så otroligt fint ställe! Jag spelar inte golf, men brukar bara följa med ibland och slå några bollar på träningsbanan för att hålla M sällskap. Men funderar på om jag ska börja spela jag med! Spelar ni?

Kramar

2012-07-01 @ 22:31:28
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Zandra ☆

Å vad roligt!
Jag ser med spänning framemot massa bilder av ert nya hem :-)

Kram

2012-07-02 @ 09:58:10
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: camilla

Så fint ni får det! Bra val av Kartell lampa! :)

Kramar

2012-07-02 @ 18:29:58
URL: http://vitarummet.blogg.se
Postat av: Bella

Så härligt att ni börjar komma på plats!! Hoppas ni kommer trivas toppen i nya lyan :)

Kramar Bella

2012-07-02 @ 21:04:51
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Bella

Så härligt att ni börjar komma på plats!! Hoppas ni kommer trivas toppen i nya lyan :)

Kramar Bella

2012-07-02 @ 21:05:04
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: inspirєmє ♡

Åh så fint, älskar vitt! :) Så fint med ljuslyktorna till!

2012-07-02 @ 21:44:21
URL: http://inspiremebymatilda.se
Postat av: Sofia

Va fint ni fått! Jag undrar vad ni köpt ert skåp ni har på bilden? Har letat så länge efter ett liknande men inte hittat nått.. Vore jättesnällt för svar:) kram

Svar: Hej Sofia,
Vad kul att du gillade det! Vårt vita högblanka skåp kommer från IKEA. Modellen heter Bestå. Vi har även en tv-bänk/sideboard i Bestå. Gillar modellen massor. Bestå finns i olika träslag och man kan få både matta och högblanka luckor.

Kram
Cicci

2012-07-06 @ 22:18:27
Postat av: Sofia

Tack för ditt svar:) vet du ungefär vad det kostade? Är verkligen jätte sugen på att köpa en sån till vår nya lägenhet.. Har också köpt en nyproduktion så letar inspiration till inredning:) kram

Svar: Själva hyllan kostar 895 kr mått (B 120, H128 D40) + 4 dörrar à 125 kr (ej högblank) + kostnaden för ben.
Spännande att köpa helt nytt! Letar hela tiden efter ny inspiration, så jag vet hur det känns.
Kram
Cicci

2012-07-14 @ 19:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0