Helgen som har gått!

 

 




Denna helgen har var helt underbar! Igår tillbringades dagen i goda vänners sällskap med lite beach fotboll på dagen. Jag spelade inte, utan "lekte fotbollsfru" och solade vid sidan om. Eftermiddagen spenderades vid en sjö och på kvällen grillade jag, M och Kristoffer på vår härliga innergård. Riktigt skönt att sitta ute på kvällen och bara njuta av den ljumna kväll som var igår. Kvällen avslutades gott med ett par drinkar på Taste. Idag var det Åhus Strand som gällde. Tycker det är en sådan härlig känsla att känna finkornig sand mellan tårna och höra havets brus.

Har nu hunnit landa i lägenheten och slappat framför Rachel Zoe. Samtidigt som jag tittade, fick mina naglar en härlig korallfärg. Hittade Mavalalacket Samoa i min stora samling för någon dag sedan. Har verkligen noll koll på mina lack. Egentligen står de fint uppradade som en liten armé på en hylla i badrummet. Men alla mina favoriter står på första raden och de använder jag oftast, så jag glömmer lätt bort vad som står längre in...

Nu ska jag njuta och läsa alla nyuppdaterade bloggar.
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mysig helg du haft, riktigt avis på din dag på stranden. Såååå härligt, hoppas vi verkligen får några härliga dagar i veckan som är min sista semestervecka.



Kraamen

2009-08-02 @ 21:34:08
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Leia

Så härligt med strand

2009-08-03 @ 13:49:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Nej, smuts i andras ögon är lite äckligt. :S

Det läskiga med linser är ju att de kan åka runt i ögat. Skulle vara rädd för att de aldrig mer skulle komma ut!

2009-08-03 @ 16:06:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad konstigt för enligt den info som jag fått både från Lunds Universitet och här i Örebro så är det fyra år för att få titulera sig civilekonom. Att det bara blir en ekonomikandidatexamen med 3 år...

Jag påbörjade ju civilekonomprogrammet i Lund för en del år sedan men eftersom jag haft studieuppehåll har reglerna gjorts om och jag kommer få en magisterexamen i ekonomi istället.

Men det är ju sak samma=)



Hoppas att första dagen på jobbet gått bra. Kraam

2009-08-03 @ 17:35:37
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0