Vilket regnväder!



Skinnhanskar från MQ/Zoul



Bild: Google


Usch, vilket busväder det är! Hade egentligen tänkt gå i stan i lugn och ro, istället blev det en relativt snabb runda. Även om det blev en kort runda fick några påsar följa med hem. Var på jakt efter en ny kökspappershållare eftersom jag tog sönder vår gamla för nån vecka sedan. Inne på Percys Design hittade vi en från Zack som matchar vår fruktkorg i samma märke. Percys är verkligen Kristianstads bästa inredningsbutik. Där finns märken som Mateus, Marimekko, Lexington och Kartell m.m. Hittade även ett par snygga skinnhandskar med dragkedjedetalj på MQ som fick följa med hem. Det är kanske lite tidigt att köpa handskar... Men de passade så perfekt till mina små händer att de bara inte fick hänga kvar inne i butiken.

Vi var även en sväng in i videobutiken för M behövde någon film som han kunde visa för hans elever. Jag som inte är intresserad av våldsamma filmer gick istället bort till DVD-boxhyllan. Där hittade jag alla O.C-boxar och då upptäckte jag hur mycket jag saknar den serien. Innan satt jag verkligen bänkad varje onsdagkväll och följde Summer och Seth. Nu för tillfället går det ingen TV-serie som jag följer slaviskt. En av de bästa sakerna med hösten är att det alltid kommer nya avsnitt på alla serier. Längtar verkligen att kunna mysa i soffan framför Gossip Girl, the Hills, the City och One Tree Hill.
Tror nu att jag ska ha the Hills maraton med mig själv idag, nu när vädret är så kasst.

Hoppas att det inte regnar hos er!
Många kramar
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gokväll....

Riktigt höstväder här också med regn och kallt.

Vilka fina handskar du köpt, är dom nya på MQ? Måste jag spana in.......



Saknar också OC, följde den serien=)



Stor kram till dig tjejen

2009-08-15 @ 21:52:14
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0