Måndagen den 28/12-2009



Nu är det inte många dagar kvar på 2009. Ser fram emot ett nytt år och nya spännade upplevelser. Idag har jag inte gjort många knop. I förmiddags tog vi en sväng och spanade in Kristianstads mellandagsrea. Men det hela var över relativt snabbt. Är mest sugen på att utöka min garderob på baskläder. Innan köpte jag mest baskläder som linnen och enfärgade t-shirts på H&M, men är riktigt trött på att sömmarna brister efter en användning. Kom idag hem med en påse från Boomerang med en ullkofta och ett ribbat linne. Har inte testat Boomerangs baskläder tidigare, utan brukar nuförtiden köpa Filippa K som är ett säkert kort.

Imorgon ska vi ta tåget till Malmö och spana in deras mellandagsrea. Vi ska även passa på att besöka Johan, Susanne och lille Rasmus som endast är två veckor gammal. Ska bli kul att se det lilla knytet. 

Många kramar
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Javisst Matteus porslin är ju inte billligt direkt! Men de gör de hela lite roligare att man får vänta lite extra för att kunna duka med dom.

Jag har turen att ha liknande tallrikar här hemma som jag dukade med igår.



Har du fått H&M katalogen? Blir helt sjuk då man ser alla fina färger! : - )

Ska snart bädda ner & titta i den.



Roligt att åka in till Malmö. En mysig stad!

Ha de så mysigt vännen!



Sov gott & god nattkraamis

2009-12-28 @ 20:31:33
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Härligt med mellandagar!! Att bara få göra som man vill! Baskläder är jag dålig på att köpa, köper massor av annat sen saknar jag det mest väsentliga. Ja ja kanske lär jag mig nån gång ha, ha!



ha en mysig dag i Malmö!

Kram

2009-12-28 @ 21:01:51
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Mysigt att vara ledig och bara ta dagen som den kommer.

Har också kikat in rean men tycker inte att det var så mkt att ha. Är också ute efter mer genomtänkta köp som basplagg och inte falla för rean och bara köpa för att det är billigt. Fick iaf med mig en tunika från en butik som heter Heaven som har så mkt fint:) Den funkar till våren och sommaren också:)

Ska kolla in MQ på söndag också då dom börjar sin riktiga rea då.



Ha en bra dag i Malmö.



Kraam

2009-12-28 @ 21:55:58
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Godkväll i stugan!



Hur är vädret nere i Skåne? Jag & sambon åker ner dit på nyårsafton och jag har hört att det ska bli iskallt där nere över nyår... Buuurrr! Det gäller att packa varma kläder med andra ord!



Hoppas allt är fint med dig & att du haft en mysig jul. God fortsättning! KRAAAM

2009-12-28 @ 22:18:08
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: cecce

Hej!

Kul att du hittade kläder som du ville ha!

Baskläder är ett måste...och dem kan man gått lägga lite mer pengar på eftersom man använder dem så mycket. Håller med om att HM är bra men kanske inte alltid den bästa kvaliten.



Hoppas du gjorde många fynd i Malmö!

Vill också passa på att önska dej ett riktigt gott

nytt 2010!!

Kramar!

2009-12-30 @ 09:31:12
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0