En mysig kväll



Kväll men fortfarande är det ljust ute
. Efter regn kommer solsken...

Ikväll har jag verkligen njutit som en liten katt. Har slappat i soffan och ätit chokladdoppade jordgubbar samtidigt som jag tittade påHalv 8 hos mig. Därefter fick mina tånaglar en ny lackning av Elin. Det gäller att de är i topptrim nu när man går med nakna fötter dagarna i ända. Slappade sedan framför mysiga Bachelorette med DeAnna och hennes tilltänkta. Under kvällens avsnitt var de på konsert med Natasha Bedingfield. Kan lyssna om och om på låten Soulmate på Spotify och fortfarande tycka den är underbar. Dock gjorde jag ett misstag,  jag sökte Google hur DeAnna stavar sitt namn och fick upp på People vem som vann hennes lycka. Men det blev verkligen inte den man som jag trodde skulle vinna hennes hjärta.

Nu ska jag önska er läsare en underbar god natt sömn! Imorgon väntar för min del festplanering inför sommarfesten på jobbet. Ska bli ett skönt avslut på vårens och mitt första hektiska period av många bokslut, årsredovisningar och deklarationer, för att sedan kunna njuta till fullo av semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0