Smattrar på fönstret



Just nu öser regnet ner utanför huset. Har ena sovrumsfönstret lite svagt på glänt och tycker att det är ett så härligt ljud.
Hoppas bara att det inte skall regna hela dagen för jag hade tänkt ut och springa en runda. Det kommer absolut inte bli något om det regnar. Är en sådan person som hatar att gå ut när det regnar, utan vill hellre sitta i soffan och läsa tidningar eller en bra bok. När jag är färdig med datorn så ska jag fortsätta den spännade läsningen.

Hörs kanske ikväll, annars många kramar


Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Vad snyggt det blev med tavlorna!! Härmade dig lite och gjorde en beställning jag också;)



Ja, Riktigt ruskväder har det varit. Burr



Du får ha en mysig kväll

Kram

2009-07-08 @ 19:07:59
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Har också legat här hemma och läst, så mysigt och timmarna går fort=)



Ja Bruka har mkt fint så synd ni som inte har ngn butik. Ingen återförsäljare i närheten heller? Brukar ju annars finnas på många inredningsbutiker.



KRAAM

2009-07-08 @ 19:15:33
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejsan,



Smålog lite för mig själv då du skrev att hatar gå ut då det regnar. Jag är verkligen precis tvärt om, jag älskar vara ute i regnet!! Tycker det är helt underbart att vara ute på P.W i regnet.



Hur som helst, nu när du skrev designen på er kökslampa minns jag att jag sett fler grejer av det märket..



Befinner mig i Skellefteå för tillfället och läser lyser solen från en blå himmel, så det känns helt underbart!! Hoppas nu värmen kommer tillbaka igen!

Ha en mysig kväll.



Kram

2009-07-08 @ 20:32:25
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Bella

Tråkigt med regn, men vi får hoppas att solen och värmen snart hittar tillbaka och ibland kan det vara lite mysigt att sitta inne och mysa när regnet smattrar på rutorna, du har en bra bok att läsa i alla fall... Har läst alla Stieg Larsson böckerna och de är sååå bra!



Ha en skön kväll!!

2009-07-08 @ 21:37:00
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0