Spegel, spegel på väggen där...




Vår fina hallspegel som fick en "extreme home makeover" i bakgrunden syns hatthyllan från Bolagret



Mitt Röda Korsetfynd för en ynka 20-lapp tillsammans med en vas från Mio

Känner att jag har lite dåligt med blogginspiration idag. Därför tänkte jag visa vår spegel som vi har i hallen.
Spegeln hittade vi på en loppis i Malmö förra sommaren. Då var den en tråkig "tantaspegel" med guldig ram. M målde om den med vit färg och vips så blev den fula spegeln så mycket finare! På sommaren brukar det var relativt många loppisar och ibland kan man hitta små guldkorn. Är inte speciellt förtjust i loppisar, men vet många som tycker det är roligt. Har gjort ett annat bra fynd förutom spegeln. Vår hall är väldigt liten och smal och jag föredrar att sitta ner, när jag tar på mig skorna/stövlarna.  Hade länge letat efter en liten pall/stol som jag kunde sitta på. Väl inne på Röda Korset i Kristianstad hittar jag denna pall för 20 kr. Då var den inte vit, utan hade en skogsgrön färg! Men med lite färg blev den också vit. Har även lagt en ullig Bertildyna från IKEA så det ska vara skönt att sitta. Gillar verkligen att blanda med nya saker och gamla fina saker i lägenheten. Dock är det mesta dels nya...

Så om ni har några frågor och funderingar om mig. Så får ni gärna ställa dem, så kanske jag får min blogginspiration att blomsta igen :)

Många kramar

Kommentarer
Postat av: christin

Superfin spegel, nu blir jag verkligen inspirerad av ditt inlägg, en sån fin spegel skulle man ha, ser ut som en antik spegel som ursprungligen är i guld? Finare i vitt! Sen så gillar jag pall-dynan i grått!

Kram tillbax

2009-07-22 @ 18:56:39
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejsan!



Jag blir då alltid glad av dina inlägg... Din pall är kanonfin, har en kärlek till gamla grejer.. Även om jag själv är helt värdelös på att fynda grejer på loppis o dyl...

Jag länkade till dig på ett av mina inlägg idag, hoppas det var ok?



Men kan du inte rent allmänt berätta lite om dig själv i ett inlägg.. =)



Ha en mysig kväll. Jag njuter av isvatten med massa mynta i... Riktigt gott!



Kramar

2009-07-22 @ 20:09:51
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Jollan

Hej!



Jag säljer massa fina plagg i min blogg just nu.

Kika in vetja!:-)



Kram

www.josefinsymaskin.blogg.se

2009-07-22 @ 22:03:30
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vilken söt pall! Vilket fynd!!

2009-07-24 @ 21:07:13
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0