Brödpåse från Stelton



Min favoritfruktkorg från Zack som jag fick av min gamla arbetsgivare, Telenor, för väldigt bra telefonförsäljning. Bredvid fruktkorgen är dagens nyinköp till hemmet, den klassiska brödpåsen från Stelton av Klaus Rath


Vaknade av ett mysigt droppande ljud på fönsterbrädet. Rätt skönt att vakna till det, när man slipper tvingas gå ut i det. Denna morgon har verkligen gått i lugnets tempo. Efter det att jag hade vaknat låg i sängen och läste något kapitel i Flickan som lekte med elden. Istället för att ha frukostsällskap av M när jag åt Leilas goda dinkelbullar satt jag läste morgontidningen, vilket jag aldrig har tid till i vanliga fall. Uppmärksamade en annons att vårt Cervera hade 20 % på hela butiken, pga av byte till Dukas gamla lokal. Efter min runda på stan kom jag hem med en Stelton brödpåse. Har länge spanat in påsen, men aldrig kommit till skott och köpt den. Tror den kommer bli perfekt brödpåse på helgerna, då vi ofta har frukostbullar istället för tråkigt butiksbröd.

Nu skall jag ängna dagen åt att packa för min kommande veckoresa till hemtrakterna. Denna veckan skall jag verkligen njuta av lugnet på landet. Ska försöka plöja mig igenom några böcker, umgås med familj och gamla vänner och ta en och annan tur på hästryggen. Dock kommer jag inte lysa med min frånvaro, utan skall försöka blogga på som vanligt!

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart att bara ta dagen som den kommer och göra det som faller än in för stunden:)



Vilket klipp du har gjort. Brödpåsen är jättefin



Kram på dig

2009-07-13 @ 20:27:21
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Therese

jättefin! Hoppas du haft en bra dag och får saker packat. Jag har saker att packa upp sedan förra helgen.. kram

2009-07-13 @ 20:48:13
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Grattis till semestern? Vad har ni för planer?

Ska ju bli bättre väder nu=)



Kraam

2009-07-13 @ 22:12:44
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Therese

SV: visst är det det roliga är att det kommer ut ljust hår där det växer ut nytt samt i pannan och i polisongerna kanske blir han blond :) Hoppas allt är bra, nu får det bli sol! kram

2009-07-14 @ 15:02:02
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0