Glasögonen på pga av lilla Alice



Alice med sin rosa musleksak



Mina glasögon från Armani

En vän till oss är iväg i Skottland, därför är vi nu kattvakter till Alice. Jag kan säga att det var en riktig jobbig första natt. Alice är van att vara uppe på natten och sova om dagarna, då vännen arbetar natt. När vi skulle sova gick hon runt på upptäktsfärd och jamade hela natten lång. Var verkligen dödstött när jag var tvungen att då upp för att gå till jobbet. Istället för att ha linser på mig som jag alltid i vanliga fall har. Fick jag använda min glasögon för att inte somna framför datorn på jobbet. Jag är verkligen beroende av min skönhetssömn. Smsade sen M vid lunch tid för att höra hur det var med Alice. Fick tillbaka som svar att hon hade somnat när jag gick och sovit hela förmiddagen.

Är lite sugen att skaffa en egen katt, dels för sällskapet och sen att jag är uppvuxen med katt. Men är lite kluven med att ha katt inomhus, då jag egentligen tycker att de ska kunna gå ut när de vill.

Funderar att på att gå en powerwalkrunda ikväll. Känner att jag verkligen har tappat på mina vanliga "4 pass i veckan-rutin". Men det blir väl lätt så när det blir sommar och man far och flänger samt att Friskis nu har sommarschema. Tycker endast om att gå på olika sorters pass, styrketräning är inget för mig!

Nu vankas det pasta med bolognese och fruktsallad till efterrätt. Testade gula kiwisar hos Anna i fredags, och kom fram till att det var godare än vanliga. Så idag innehåller fruktsalladen det, melon, äpple och banan. MUMS

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken söt katt!

2009-06-15 @ 21:22:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Kissen är jättegullig, vi har innekissar men de har en egen kattgård. Funkar kanon :-)



Snygga brillor du har

Kramar Anna

2009-06-15 @ 22:07:18
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Yep, pläden är från Åhléns. Jag har dock inte haft nåt problem med att den fällt...



Snygga brills du har!

2009-06-15 @ 22:08:18
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Carolin

Visst är den rolig?? :) Spraytanen var grym, utan tvekan något jag kommer prova igen! Så mysig att ha husdjur, skulle dock ha väntat lite till med att skaffa hund om jag fick välja nu, man kan inte resa som man vill :/ Fast jag är självklart super glad att vi har honom. Kram!

2009-06-16 @ 11:13:25
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0