Hemkommen från studenten



Tyvärr glömde jag min egen kamera hemma, därför kan jag inte dela med mig av dagens många bilder
Bild Google.se

Har precis kommit hem från Ronneby och dagens studentfirande av min lillasyster. Det var verkligen en härlig dag för henne. Hon var så glad att äntligen ha klarat av sin skolgång, även om hon skall plugga vidare. Vädret var kanon under utspringet, men nu framåt kvällningen började det regna. Kunde tyvärr inte komma när hon skulle gå på studentbalen i tisdags, men ack så fin hon var på alla fotona. Skulle gärna vilja återuppleva min egna student, så roligt man hade med sina kompisar.  Även om inte det var så länge sedan...

Nu skall jag ta och packa upp och luta mig tillbaka i TV-soffan.
Kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Visst är det mysigt med student, en så speciell dag man aldrig glömmer, tråkigt dock med det trista vädret...



Ha en trevlig kväll



Kram Bella

2009-06-11 @ 21:30:48
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0