Nu är min skönhetsbibel här!



En ny rolig inspirationsbok


Idag när jag kom hem från arbetet så låg det en paket till mig på skrivbordet . M hade trotsat regnet och gått ut och hämtat Adlibrispaketet. Dock blev jag en smula besviken, då jag senare visste att Lauren Conrads bok skulle utebli i paketet. Tydligen hade dem sålt slut på den boken... Vad jag har hunnit titta i Skönhetsbibeln så har jag bara positivt säga. Den verkar vara en riktig Ciccibok med tankte på innehållet och omslaget som är rosa/vitt. Karina Ericsson Wärn har tidigare gett ut modeböcker som Vardagslyx, Chic och Underbart!. Äger själv ingen av böckerna, men jag vet att Chic har ett chockrosa omslag och brukar finnas på bokrean.

Nu ska jag äta fredagsmiddag och sen skall hem till en vän.
Ha en fortsatt trevlig fredag och ta väl hand om er.
Kraaammm

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhhhh det verkar vara en bok helt i min stil också. Blev jättenyfiken på den och tror bestämt att jag ska klicka hem den jag också! Tack för tipset söta du och hoppas du får en mysig helg trots regn, men vi hoppas att det blir sol redan i morgon eller vad säger du ;-)



Stor kram!

2009-06-13 @ 00:04:34
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Den där har jag smygbläddrat i på Åhléns och den verkar riktigt bra att ha hemma. Synd att Laurens bok var slutsåld för jag är jättenyfiken på hur den är... Flipp eller flopp liksom!?



Ha en bra kväll, kraamar!

2009-06-13 @ 19:00:05
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0