Upp i masten



Örlogsfartyget Gladan



C upp i masten. Sorry för en felvänd bild.



Är åter igen hos mina föräldrar i Ronneby. Min andra lillasyster ska göra någon mini marinutbildning med segelfartyget Gladan. De ska segla iväg på måndag mot Öckerö och vara borta i 2 veckor. Idag fick anhöriga se när de skulle upp i masten. Jag själv skulle aldrig våga klättra upp 16 meter upp i luften på en ranglig repstege. Så det var lite spännade att se... Sedan har det varit ett andra studentfirande av min syster, då en del inte kunde komma i torsdags. Så det blev en resa igen, lite onödigt men var tvungen att åkan hem i torsdags pga jobbet.

Ha en fortsatt trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0