En härlig midsommarhelg



Här spenderade vi midsommarhelgen



Mästarinnan på minigolf




Blev en del drinkar på Byttans uteservering



EGO-bild i bilen

Är nu tillbaks på bloggen igen efter en midsommarhelgen i Kalmar. Har verkligen haft en underbar helg.
Tack Linda och Nils, det är alltid lika roligt att ses igen!

Åkte upp dit i torsdags efter jobbet och har varit där tills idag, med en mellanlandning hos mina föräldrar.
På midsommarafton bjud värdparet på sillalunch och sedan åkte vi en tripp till Öland. Där strosade vi i affärerna i Borgholm och tittade in midsommarspektaklet i Köpingsvik. Därefter åkte vi tillbaka till Kalmar och grillade och hade allmänt mysigt.

I lördags tog vi en tur på minigolfbanan. Förra gången vi spelade minigolf ihop var för tre år sedan och då vann Linda relativt stort och det gjorde hon även denna gång. På kvällen gick vi ut på resturang Byttan. Jag besökte aldrig den restaurangen under mina tre år i Kalmar. Men kan nu varmt rekommendera deras grillbuffé, om någon har vägarna förbi. Det var riktigt mysigt att sitta ute, med underbar mat och trevligt sällskap.

Innan M och jag åkte hem idag tog vi en sväng ut till Hansa City för ett besök på IKEA och butikerna runt omkring. Det blev en del småplock på IKEA, som alltid blir dyrare än vad man i början tror. Hittade även ett hallonrosa skål från Mateus inne på Mairo. Alltid kul att öka min Mateusamling, då det var ett tag sen jag gjorde ett nytt inköp.
På vägen hem stannade vi till hos mina föräldrar. Där blev vi bjuden på nyfångad torsk och både rabarberpaj och jordgubbstårta. Riktigt gott!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skoj med minigolf=)



Haha, jag hoppas verkligen att man bara träffas en gång av fågelbajs. Sååå äckligt:(



Stor kram

2009-06-21 @ 22:15:04
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack en än gång för en super rolig helg!! Och hoppas det inte dröjer länge tills vi ses nästa gång.



Ha en bra dag och GRATTIS på er årsdag:)

KramKram

2009-06-22 @ 10:38:57
URL: http://lindablogg.blogg.se/
Postat av: Malin S

Slurp, vilka drinkar. De ser supergoda ut. Grattis till era tre år tillsammans. Hoppas middagen smakade bra och att ni har det mysigt. Kram kram.

2009-06-22 @ 21:34:39
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0