Ut i solskenet!



Solsken ute i dag


Sedan igår så har hela kontoret gått över till 7 timmarsdagar och skall fortsätta med det tills mitten av september. Tycker verkligen det är urskönt. För nu kan jag dyka upp på kontoret vid 7 och sen gå hem kl 15. Känns som att man får mer ut av eftermiddagen och kvällen. Idag efter jobbet mötte jag upp M och vi gjorde några snabba ärenden i stan. Kom hem vid 4 och har nu hela kvällen framför sig. Ikväll står det åter igen packning på schemat. På torsdag efter jobbet så går avfärden till min gamla högskolestad, Kalmar, och hem till våra underbara vänner Linda och Nils. Har många härliga minnen från den stan, men minns speciellt den eviga motvinden när man cyklade!

Imorgon efter jobbet skall jag på möhippa med kollegorna, vilket skall bli fantastiskt roligt. Kollegan som skall gifta sig har ingen aning om möhippan, så hon kommer garanterat bli förvånad. Var första gången på möhippa förra sommaren. Då stod det stripaerobics, picknick i parken och bröllopstårtbakning på schemat.

Ha en fortsatt trevlig tisdag för nu skall jag ta och bättra på den obefintliga brännan på balkongen! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0