Ny vecka



Vackra Heyden Penettiere prydde månadens omslag av Elle som damp ner idag


Så var det åter måndag igen! Idag började vi arbeta åtta timmars dagar igen. Ända sedan mitten av juni har vi jobbat en timme mindre varje dag, så det känns lite konstigt att jobba 40 timmars vecka igen. Men man kommer snart in i det igen.

Nu har jag och Magnus bestämt oss vilka matta vi skall köpa till vardagsrummet. Så nån gång denna vecka ska vi göra slag i saken. Jag hoppas verkligen att den då finns på lager i mattbutiken... Annars är jag relativt nöjd med hur vi har det hemma. Det finns alltid saker man kunde ha gjort annorlunda med, men i hyresrätt får man ju inte riktigt göra som man vill. Innan oss bodde här en gammal dam på 90 år som hade bott i lägenheten i över 50 år! När vi tittade på lägenheten kunde vi se var tavlor och klockor hade suttit på väggarna, då ramarna hade lämnat svarta avtryck. Det var verkligen ingen vacker syn, men vi såg potensialen i lägenheten och har nu snart bott här i 1 år.

Känner att jag inte har så stor blogginspiration idag, så det blev ett hoppigt inlägg. Men det är bättre än inget alls.
Hoppas att ni får en mysig kväll!

Massor med kramar

Kommentarer
Postat av: Bella

Snyggt omslag!!



En arbetstimme extra varje dag är ändå en timme, men jag hoppas du snart är inne i det :)



Håller tummarna för att mattan finns inne och att ni blir nöjda med den!



Ha en bra kväll



Kramar Bella

2009-09-14 @ 21:50:53
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Karin

Ja ibland tryter inspirationen. Men jag gillar dig ändå =)

Hoppas du har en mysig kväll stumpan.

Massa kramar

2009-09-14 @ 22:39:58
URL: http://lovesexandmoney.blogg.se/
Postat av: Therese

spännande med mattan då :) kollade du thehome.se?

Kul att du tyckte min klänning var fin,jag är riktigt nöjd med valet, jag provade bara den :)

kram

2009-09-14 @ 23:49:54
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: jessi

Då ska jag köpa Elle för gillar Heyden!



Kul med ny matta! Vår förra lägenheten hade också en tant bott i 40 år... Så vi fick spackla om alla väggar, måla, nya golv o nytt kök men fint blev det!



Ha det så gott!

2009-09-15 @ 08:13:17
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0