18/4-2010



Jag och fina Linda innan gårdagens restaurangbesök.

Nu har mina helggäster, Linda och Nils, åkt tillbaka hem till Kalmar igen. Vi har haft en väldigt mysig helg tillsammans och mycket att ta igen eftersom vi har setts på 4 månader. Igår började vi dagen med att strosa några timmar på stan. På kvällen mötte vi upp våra vänner Anne och Robert för att gå till Bar-B-Ko. På mig hade jag en kavaj från Tiger och en tunika från MQ. Efter restaurangbesöket gick vi först en runda på stan för att sedan avsluta kvällen med sällskapsspelet "Med andra ord". Det gíck inte så bra för vårt tjejlag. Efter tre förlorade spelrundor gav vi upp av trötthet. Idag har vi mest tagit det lungt och njutit av varandras sällskap. Känns rätt skönt med en dag som inte är uppbokad med en massa aktiviteter och vi har bara tagit dagen som den kom.

Många kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0