Nu är det fredagsmys...



Äntligen är det fredag och jag är precis hemkommen från kontoret. Även denna vecka har inneburit flera övertimmar för mig. Men nu ser jag fram emot en härlig helg. När jag har skrivit klart inlägget skall jag bege mig till stan för att gå några ärenden och sedan möta upp Sandra. Ikväll hade hon och jag tänkt hyra film och köpa lite hämtmat. Därmed kommer det bli en alldeles perfekt fredag, helt i min smak. Brukar ju som oftast somna på soffan på fredagkvällarna, men får idag hålla ögonen öppna för Sandras skull. 

Imorgon har Magnus och jag en bo- och inredningsmässa att se fram emot. Det skall bli riktigt kul att få lite ny inredningsinspiration. Imorgon kommer även inredarna Simon och Tomas att besöka mässan. Jag skall första tajma in en tid när dem inte är där. Delar tyvärr inte deras inredningssmak och är mindre förtjust i stora folkmängder för jag tror att dem kommer dra en del folk.

Många kramar 




Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Vill önska dig en skön helg!! Kul med tjejfredag och bomässa sen. Inspiration vill man ha hela tiden!!

Avis på din nya Kivi ;-)



Kram

2010-04-09 @ 19:04:42
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken mysig helg du har att se fram emot:)

Hoppas att ni får lite sol också, här ska det tydligen bli regn:(



Sköt om dig! KRAMAR

2010-04-09 @ 21:47:26
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emma

Såå roligt med inredningsmässa. Men kan faktiskt hålla med dig om att Simon & thomas stil inte är riktigt min stil.



Sv: Ronneby är verkligen en mysig stad & där trivs jag att vara om somrarna. Särskilt gillar jag Tossia ; - )



Hoppas ni har en mysig helg!



Kraamisar

2010-04-10 @ 14:20:44
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0