Torsdagsbabbel



Denna härliga färgsprakande bild fanns på baksidan av nya Damernas. Hatten kanske inte tilltalade mig, men den hade nog fallit Hollywoodfrun Päivi i smaken. Annars föll bilden mig i smaken.

Riktigt härligt att komma hem klockan 18 på kvällen och veta att man har hela kvällen framför sig. Ska bara ta det lugnt och njuta av att inte göra någonting. Typ sitta i soffan och bläddra i lite tidningar och äta chokladpralinerna som vi fick av våra helggäster. Har varit lite småirriterad under dagen och behöver därför bara ta det lugnt och samla mina tankarna. Hoppas att jag vakar upp och är alldeles fri från mina onda tankar.

Idag berättade Magnus att han varit och köpt födelsedagspresent till mig. Jag blir (nästan) som ett litet barn och vill veta vad som gömmer sig i paketet. Kanske inte så kul väl på födelsedagen och därför får jag bärga mig tills nästa torsdag. På min önskelista hittar man bland annat en stor ostronskål från Mateus, rosa Viitrini-ask från Iittala och Lauren Conrads andra bok Sweet Little Lies. Undrar vad man får?

Ha en fortsatt fin torsdag.

KRAM♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0