Årets klapp



Årets favorit bland mina julklappar var Magnus julklapp till mig. En plånbok från Marc by Marc Jacobs som matchar min väska som handen i handsken. Jag måste ha varit en väldigt snäll flickvän/sambo som har gjort sig förtjänat till en sådan fin present.

Nu är det inte många dagar kvar på detta år! När vi var på Systembolaget tidigare idag var vi inte dem enda som skulle handla nyårsskumpa. Jag fick nästan ta till "rugbyaxlarna" för att komma fram bland hyllorna. På fredagskväll kommer jag att dricka favoritdrinken mojito och mousserande rosé till tolvslaget. Har ni börjat klura på nyårsmenyer och nyårsdryck ännu?

Förutom svängen på stan så har jag mest stått och bakat i köket idag. Min hemmagjorda müsli har varit slut sedan länge och därför bunkrade jag upp med en dubbel sats. Precis i detta nu väntar jag på att mina bagels ska jäsa klart, innan det är dags för dem att hoppa i kastrullen med kokande vatten. 

Ikväll fastnar jag med all säkerhet framför sista avsnittet av Bonde Söker Fru. När jag stod i kön på Konsum stannade min blick på Se & Hörs omslag med rubriken "Det blir ett sommarbröllop" och en bild på Jonas och Sara. Så det skall bli spännande att se resultatet av sommarens dejtande i kvällens program. 

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken tjusig plånbok du fått :)



Ja, tänk att året snart är slut, vet inte vart veckorna och dagarna tagit vägen detta år, men fort har det gått och jag hoppas du får en bra avslutning och en gott nytt år!



Kramar Bella

2010-12-29 @ 22:15:22
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Åh den där modellen är så fin! Jag kikade efter den i Sthlm men varken butiken Marc Jacobs eller NK hade den? Kanske slutsåld? Vet du om den är beställd från nätet? Va gulligt av killen din :)



Haha, där ser man vad skvallertidningarna vinklar till det för att lura köparen ;) Jag kommer sakna "Bonde" i rutan!



Kramar

2010-12-30 @ 14:00:08
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack snälla du! Ja med närmare eftertanke har du ju tipsat om sidan förut! Då lutar det åt en beställning för mig med, den är ju såå himla snygg!



Kramar





2010-12-30 @ 15:10:22
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Therese

Så fin!!! Förstår att du är nöjd, jag har ju med en sån men jag tror min är lite mindre än din mer till för att ha kort i och bara någon peng. Hur stor är den? GOtt Nytt år, kramar Therese

2010-12-31 @ 08:49:45
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh den är såå snygg! Älskar Marc Jacobs grejer... :)

2011-01-02 @ 18:15:11
URL: http://ingridmaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0