God Fortsättning!



God fortsättning på er och jag hoppas att ni har haft några mysiga juldagar. Som ni kanske har märkt så tog jag paus från datorn över julen. Jag har bara använt den en gång på en vecka och det var för att kolla av mailen och det är nog ett personligt rekord. Men istället för att sitta vid datorn har jag hunnit ta det lugnt och njutit av julledigheten.

Två dagar innan jul åkte vi ner till Landskrona för att fira Magnus Mormor som fyllde år. Där åt vi vårt första julbord och sedan har julborden avlöst varandra. Lilljul och Julafton firade vi i Lund hos Magnus familj. Där fick jag träffa jultomten för första gången på 15 år, för hemma har vi inte haft någon jultomte sen vi var små. På Juldagen gick färden vidare mot Blekinge och Ronneby. Där väntade mer julmat och nu är jag glad över att jag inte kommer att se någon mer Janson och julskinka på 1 år. 

Kramar   


Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Hehe, förstår att du inte vill äta mer julmat nu på ett år.. ;-) Känns nästan som man gått upp flera kilo efter denna helg, haha.



Låter som du haft en mysig jul och visst är det skönt med paus från datorn.



Kram och god fortsättning!

2010-12-28 @ 08:07:49
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Det är så skönt att koppla bort datorn ibland, inte allra minst vid dessa tider. Låter som att din jul var riktigt mysig!



God fortsättning! Kram!

2010-12-28 @ 14:33:29
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: camilla

Håller med dig, men till påsk är jag nog sugen igen :)



God fortsättning Cicci! Kram kram

2010-12-28 @ 20:40:47
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, nu börjar man allt att tröttna på julmaten och jag börjar längta till våren och ljuset. Ska faktiskt bli lite skönt att ta bort julsakerna om nån vecka och köpa fräscha tulpaner att sätta på bordet :)



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

2010-12-28 @ 20:48:22
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0