Lucia



Ni får ursäkta min bloggfrånvaro som har pågått de senaste dagarna. Jag har haft fullt på kvällarna med kundkvällar, tidsbrist och i helgen har vi varit och i Lund. Idag fyller Magnus mamma år och i lördags var vi där på födelsedagsmiddag. Men nu är vi hemma igen och det känns skönt att gå tillbaka till den vanliga vardagen. Nu när man vet att jag bara har en och halv vecka kvar innan min tre veckor långa semester börjar. Halva dagen igår gick åt till att skruva upp ett nytt skåp och att organisera om förvaringen i lägenheten. Vi är båda väldigt nöjda med inköpet och har verkligen längtat efter en ny förvaringsmodul.

Har ni sett något Luciatåg idag? Jag har hunnit med två luciatåg under dagen. Kristianstads Musikklasser var och lussade på kontoret i förmiddags och efter kvällens träningspass tågade Kristianstads Lucia in i träningssalen för att köra deras sista pass för dagen. Det var riktigt stämningsfullt i salen, fast att vi satt där och lyssnade med svettiga kläder och glansiga ansikten. 

Kramar♥   

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken härlig bild på ljuvlig paket :)



Mysig med luciatåg, blev inget live i år, men såg på Luciamorgon på tv:n och det var riktigt stämningsfullt i år!



Ha en mysig kväll



Kramar Bella

2010-12-13 @ 22:56:15
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0