Idag är jag irriterad!

Började med att jag stressade iväg till träningen med andan i halsen. Väl i omklädningsrummet fanns det endast en sko i träningsväskan. Riktigt surt för jag ville verkligen gå och träna. Fick snällt vända hem för den andra skon låg hemma i hallen. Väl hemma upptäckte jag att någon hade stulit mitt cykellyse från min cykel. Det som irriterar mig mest är att jag inte har hunnit använda det. För jag köpte lyset i onsdags! Känns verkligen som att jag nu har kastat 200 kronor i sjön! Visst, 200 kr är inte mycket. Men jag vill få användning för pengarna samt att jag behöver mitt lyse! Riktigt dåligt att folk inte kan veta skillnaden mellan MITT och DITT!

Nu får jag inte gräva ner mig i min irritation allt för länge. Ikväll ska vi gå och se It's Complicated på bio. Hoppas verkligen att det är en riktig feelgoodfilm, så jag blir på mitt vanliga positiva humör igen. Hade egentligen planerat att se Farsan, men det fanns inga bra platser till nioföreställningen.

Hoppas att ni får en fin kväll!
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Konstigt att det fortfarande förvånar en att folk inte kan skilja på ditt och mitt! Hoppas ni får en trevlig kväll ändå! =)

2010-02-12 @ 18:11:43
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Therese

förstår att det var surt! Hoppas du glömmer bort det när du går på bion, den ska ju vara bra. Intressant om hårtrenderna, tänk om man kunde klippa längre hår :) kram Therese

2010-02-12 @ 19:32:55
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: anna bramne

ÅÅÅ förstår att du blir irriterad då, sånt är så trist! Men jag tror att filmen är riktigt bra ikväll!

Ses snart!

Kram anna

2010-02-12 @ 19:36:28
Postat av: christin

Vad irriterande när det händer sådant, hoppas att biofilmen var bra och uppiggande :)

2010-02-13 @ 09:11:29
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gumman! Förstår om du blev arg & irriterad. Inte klokt vad människor håller på!!



Hur var bion? Hoppas den fick dej på bättre humör.



Önskar er en mysig lördag!



Massa Kramar

2010-02-13 @ 09:45:04
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0