Efter regn kommer solsken, eller tvärtom...


De senaste två dagarnas väder har verkligen varit varandras motsatser!. Igår satt jag och solade i bikini på balkongen  och idag har det ösregnat konstant. Får tacka vädergudarna att regnet inte kom i helgen, utan först idag!

Nu när solen har börjat titta fram på riktigt, om jag bortser från idag, så har min stora läsarlust kommit tillbaka! De senaste månaderna har jag knappt hunnit läsa klart en sida förrän tröttheten kommer krypande. Men de två senaste gångna helgerna har jag läst ut två böcker till min stora glädje! Därför kändes det välbehövligt att fylla på Expediten med lite nya chiclits och en ny självbiografi. Känns alltid bra för min egen skull att ha ett litet bibliotek härhemma med olästa böcker. Hemma oss kan man lätt se vems böcker som är vems! Vi har böckerna indelade i färgordning och jag har dem pastelliga rutorna, medan Magnus har dem mer mörka rutorna...

Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0