Kul med lite nytt...


De här två skönheterna har fått flytta hem till mig. Tycker det är så roligt att fylla på badrumskåpet med lite nya skönhetssaker varje månad. Den här månaden blev det ett sommarlack från Chanel och ett jubileumsläppglans från favoritmärket Lancôme.

Idag var dagen då alla deklarationerna skulle rapporteras in till Skatteverket. Gjorde klart mina två sista tio minuter innan deadline! Pust! När jag väl var färdig kunde jag äntligen få dra en lättnadssuck. Tills slut är man klar med det som man har kämpa med under hela våren. För att fira att högsäsongen slutligen är över bjöd kontoret på jordgubbstårta till eftermiddagsfikat, mums. Det var vi välförtjänta av och på fredag väntas det afterwork med några kollegor.

Var tidigare ikväll på Friskis och Svettis och tränade mitt första pass på tre veckor. Kände bara av mitt onda knä i början av passet och kunde efter en liten stunds träning ta ut rörelserna som vanligt, även om jag tog det väldigt varsamt och kände på knät under hela passet.

Ta hand om er!
Cicci

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka gottigheter du fyndat! : - ) Måste också köpa mig ett sånt där läppglans. Håller de länge på läpparna?



Kan förstå att ni var glada då ni var färdiga med deklarationerna : - )Jordgubbstårta låter ju inte helt fel ; - )



Mångaa Kramar

2010-06-16 @ 17:59:47
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Alltid lika kul att fylla på sminkväskan =)



Turkost lär ju vara en av sommarens allra hetaste färger på naglarna och Chanelflskorna är ju bara såå snygga. Har faktiskt inte sett jubileumstuberna i någon butik här i stan än. Bara minituberna... Färgen ser jättesnygg ut! Juicy Tubes är bäst!!



Ha en bra torsdag! Kraam kraam

2010-06-17 @ 10:33:01
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Skönt för dig att det lugnar ner sig lite nu på jobbet. Har du semester snart?



Snyggt nagellack. Jag är lite feg själv när det kommer till färger...men tånaglarna kan jag kosta på lite ha, ha.



Kram och må så gott!

2010-06-17 @ 18:06:15
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0