Oväntat besök

Ikväll fick jag oväntat besök av mamma och storebror som hade varit i Göteborg och packat saker i hans lägenhet. Om en månad åker han till Singapore för att studera i nästan ett år. Under tiden ska han hyra ut sin lägenhet och behövde därför tömma den på saker. Blev glatt överraskad när jag höll på laga kvällsmat och de ringde och sa att de var utanför huset. Det kunde inte passat bättre med lite besök eftersom jag är hemma själv både ikväll och hela morgondagen. Men imorgon vankas det afterwork med mina kära kollegor och då slipper jag också att vara själv.

Annars har jag fördrivit tiden ikväll genom att kolla runt på olika Internetsidor efter en lämplig klänning till nästa månads bröllop. Hittade en väldigt fin på ASOS och var väldigt nära och klicka hem den. Men när jag sedan mätte på mig själv upptäckte jag att den skulle bli alldeles för lång, vilken osis. Därför går jakten vidare efter den perfekta klänningen...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!



KUl att få oväntat besök. Betyder så mycket att få lite tid med nära & kära : - )



Sv: Tack för ditt tips om glosset. Får se om jag köper de! Har mitt favvis läppstift från maxfactor & igår inhandlades en ny mascara. Men det kommer att bli svårt att motstå att köpa ; - )



Önskar dig & dina kollegor en härlig kväll!



Stor Kram



2010-06-18 @ 10:15:28
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: uh-huh-me.com ~ Nettan

Härligt med besök sådär oväntat! Hoppas du får en trevlig aw



Trevlig helg!

2010-06-18 @ 12:08:39
URL: http://uh-huh-me.com
Postat av: Therese

så kul med oväntat besök! Det lät ju skoj för din bror. Inte lätt det där med klänningar vi ska med på bröllop den 10e juni men jag tar nog en klänning som jag hade på ett bröllop förra året eller någon annan jag redan har. kramar

2010-06-18 @ 19:32:55
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Mysigt med oväntat besök, brukar vara det bästa besöket:)



Blir spännande att se vad du hittar för klänning till bröllopet.



Sköt om dig. Kram

2010-06-18 @ 21:45:49
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0