30 mars

Har kännt mig väldigt pigg och glad idag. Det måste beror på den härliga vårsolen som har lyst över stan idag. Men jag såg precis på vädret att det skall bli regn imorgon, men sol igen på torsdag. Jag håller båda tummarna att det skall bli fint väder till påsk. Då väntar några dagar i Ronneby med hela familjen samlad. Det händer inte så ofta för min bror bor i Göteborg och min syster i Gävle.

Ikväll ska jag se finalen av Mästarnas Mästare. Har själv tränat av mig på egen hand på gymmet tidigare idag. Efter 3 km på löpbandet och 3,5 km på crosstrainer, kände jag att det räckte för idag. Tidigare har jag alltid tyckt att gym, det är inget för mig. Men ack vad man kan ändra sig och jag tycker nu att det är skönt att slippa passa Friskis fasta träningspasstider.

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Härligt med träning, saknar verkligen det...



Kul också att hela familjen kommer träffas i påsk, hoppas ni får njuta av riktigt fint vårväder :)



Kramar Bella

2010-03-30 @ 21:59:52
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: Therese

Det var bra tränat! Själv har jag inte tränat på en månad nu för att jag varit sjuk men i helgen ska jag nog börja. Låter som du får en fin Påsk, själv blir det inte så mycket fira men det är okej. kram

2010-03-31 @ 19:27:34
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Duktigt!! Jag är ingen fan av gym....tyvärr!



Hoppas du får en fin påsk i Ronneby!



Påskkramar

2010-04-01 @ 17:10:26
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0