A rainy day



Bilder: Mateus.se

Från några dagar med strålande sol har nu regnmolnen intagit stan. Riktigt deppväder med andra ord! Men vi trotsade det tråkiga vädret och åkte till Bromölla Möblelvaruhus. Jag har aldrig varit där tidigare, tyvärr tilltalade deras möbelutbud inte mig alls. Istället fastnade jag i inredningsavdelningen med märken som Design House Stockholm, Bruka och Sia. En kasse fick följa med hem, men innehållet var dock inte till mig utan det var istället en present som någon annan snart får glädje av.

Vi avslutade vår inredningsrunda på Percys här i stan. Har letat efter nya frukostskålar ett bra tag nu. Vi har velat mellan olika märken och just angående märken är Magnus och jag oense. Han tycker inte man kan ha en massa olika märken i skåpen, medan jag tycker det inte gör något. Nu verkar det som att vi har enats om att köpa skålar från Mateus. Men väl inne på Percys var sortimentet klent på just de skålarna vil ville ha. Därmed går vår jakt vidare efter den perfekta frukostskålen!

Ikväll visar SVT den förlängda versionen av Män som hatar kvinnor. Skall bli intressant att se vilka scener som klipptes bort jämfört med bioversionen. I två veckor framöver kommer vi inte ha några bekymmer om att det inte visas något på TVn. Vi har precis uppdaterat vårt vanliga TV-utbud och får därmed testa på alla utbudskanalerna. Trots det stora utbudet på kanaler kommer jag nog ändå hålla mig till mina standardkanaler, medan Magnus är överlycklig över alla nya sportkanaler.

Ha en fortsatt fin lördag!
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vad trist med regn, här har varit en helt underbar vårdag.



Jag ska också se tv-versionen av "Män som hatar kvinnor" Spännande att se vad de klippt bort och inte.



Ha en mysig lördagskväll och kan slå vad om att personen som får ett paket från dig inte blir besviken :-)



Kramar

2010-03-20 @ 18:00:02
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Bella

Vilka ljuvliga bilder!! kul att ni kunnat enas om vilket porslin ni ska köpa :)



Tråkigt med regn, här har vi faktiskt haft sol idag hoppas den hittar dig imorgon!!



Ska bli spännande att se den förlängda versionen ikväll



Hoppas du får en mysig kväll



Kramar Bella

2010-03-20 @ 19:42:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com
Postat av: jessi

Ja mateus är en bra serie, vill ha deras rosa fjärilsskålar som frukostskålar!

Hoppas ni hittar dem ni vill ha!



Ha det så bra, sköt om dig!

2010-03-21 @ 17:50:03
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

svårt det där med grejer som ska köpas men Matteus gör så fina saker! Såg inte att programmet visas idag...vilken tid? kramar till dig

2010-03-21 @ 18:22:04
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas ni hittar era skålar snart! Roligt att sambon din också har intresse för detta. Min bryr sin inte de minsta ; - ) Hihi!



Hoppas att stressen lägger sig på jobbet. Usch känner med dig vännen!



Kramar i tusen

2010-03-22 @ 10:24:29
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Härliga bilder från vackra mateus!



Hoppas du får en bra start på veckan

KRAM

2010-03-22 @ 12:33:28
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0