Behöver alltid ny inspiration



Kan det bli bättre än med lite inredningstidningar och lite choklad?

Nu är jag hemkommen från jobbet och kan äntligen pusta ut efter en dags arbete. Det gör jag med den nya Marabouchokladen Passion. Tyckte den är helt okej! Om man gillar passionsfrukt så gillar man nog denna. Tyvärr kunde jag inte känna någon chilismak som det tydligen också skulle vara i. Men jag får inte äta för många bitar så jag blir mätt innan dagens middag, Wallenbergare med sås och potatis.

Nu var det ett tag sedan vi köpte något nytt till hemmet. Är riktigt sugen på att ändra om något här hemma. Det behöver inte vara något stort, utan bara något överhuvudtaget. En inredningsdröm är att plocka bort vår vita läsfåtölj och köpa en svart Eames Rocking armchair. Får nog titta närmare på en sådan stol nästa gång vi besöker Lund och Miljögården. Sen gäller det bara att sätta igång strategi övertalning... Hihi. Miljögården är verkligen en drömaffär för alla inredningsälskare. Där finns verkligen allt, för den mest kräsne till vardagsinredaren.

Många kramar, Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0