Intrigerna fortsätter i L.A och i New York





Nu har mtv.com börjat visa den sista säsongen av the Hills och andra säsongen av the City. Det passar mig perfekt att kunna följa två av mina favoritserier via datorn. Idealiskt då man själv väljer när man ska titta, när man som jag fortfarande lever i en värld med tidsbrist. Men om drygt 6 veckor så kommer det att ändras och då kommer jag återigen ha tid för bloggen.  

Tycker det är tråkigt att the Hills är nu inne på sista säsongen. Har följt vissa av karaktärerna från tiden i Laguna Beach, till dess flytt till L.A och det är ju några år nu. Sedan Lauren Conrad lämnade the Hills, har serien inte har samma "glöd" som tidigare, men jag kommer följa serien ner i graven.

I det avsnitt som ligger ute nu, åker Heidi och träffar sin familj i Colorado och visar upp sitt nya "jag". Tror att det är seriens baksida att hon förstörde sitt gamla "jag" med de tio operationerna. På så sätt tycker jag att det är bra för hennes egen skull att serien läggs ner. 
 
Kram, Cicci


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman!

Är alltign bra med dig?

Ville kika in och säga hej och samtidigt meddela att jag är tillbaka i bloggvärlden igen med ny adress =)

Hoppas du har en härlgi helg!

Kramar karin (fd lovesexandmoney.blogg.se)

2010-05-01 @ 16:57:14
URL: http://kalihy.blogg.se/
Postat av: Zandra

Stort GRATTIS i efterskott, hoppas din kalas dag vart precis som du ville :-)

Jag håller helt med dej om The Hills, inte alls samma sak när Lauren inte är med men precis som du kommer följa de till sista avsnittet hihi.

KRAMAR

2010-05-01 @ 18:19:16
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: jessi

ja det är bra att man kan följa serierna när man vill! Jag håller med det är så himla tragiskt när en ung vacker människa som Heidi förstör sig själv genom onödiga operationer. Hennes personlighet försvinner o allt blir bara så plastigt o tragiskt. jag förstår att lauren inte längre ville medverka, hon kändes för genuin och äkta. Hon platsar inte in med resten av gänget. Men jag gillar The city mer nuförtiden!



Hoppas du haft en bra valborgshelg!



KRAMISAR

2010-05-01 @ 23:15:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: sandra

snygga dom är!!

2010-05-04 @ 20:28:48
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0