Första oktober



På Korfu var vi lediga fyra timmar emellan för- och eftermiddagspasset. Då passade jag på att sola vid poolområdet. Jag har svårt för att ligga still en längre tid och därför har jag ofta en bok i handen när jag solar. Under veckan som gick hann jag läsa ut Skynda att älska av Alex Schulman och Mari Jungstedts Den du inte ser. Boken var min första Jungstedts och när jag kom till sista sidan blev jag så besviken att den redan var slut. När jag kom hem beställde jag fler av hennes böcker och imorgon ska jag börja på andra boken för att få veta fortsättningen om människorna på Gotland. 

Ikväll blir det en lugn hemmakväll för våran del och vi ska istället njuta av varandras sällskap. Jag känner inte för att umgås med nån mer än Magnus, eftersom vi har varit ifrån varandra så mycket på sistone. 

Nu skall jag strax förbereda maten och ställa fram en stor skål med fredagsgodis. 

Ha en härlig fredagskväll!

Många kramar 

  


Kommentarer
Postat av: Ted N

Hallo syrran!



Skickar en halsning fran Singapore...Har precis betat av Hong Kong och Shanghai under en veckans lov. Ar ratt varmt har nere, men man har nastan vant sig vid varmen.



Ha det/ Ted

2010-10-02 @ 13:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0