Underbar helg med mina vänner



Nu har mina fina vänner åkt hem till sitt efter en underbar helg i Kristianstad. Efter en hel helg med folk så tycker jag att det blev lite tomt i lägenheten. Vännerna Linda, Nils och Magnus bror Andreas har bott över här och igår var vi ca 20 stycken som festade och dansade loss i lägenheten.

Helgen började med att Linda och jag mötte upp Beatrice, Johanna och Anne på tågstationen och sen tog vi bilen ner till Österlen. Under vår halvdagstripp hann vi med besök i Kivik, Simrishamn och det mysiga caféet Olof Victors innan det var dags att vända hem igen. Sen var det bara att svida om till partystrassen och invänta kvällens festfolk. Jag körde en favorit i repris och återanvände Mangoklänningen som jag bar på Ernst Youngs 20 årsjubileum.

Kvällen blev så oroligt lyckad och alla hade roligt och dansade loss runt i lägenheten till framåt småtimmarna innan det var dags för utgång. Jag fick verkligen flashbacks om hur roligt vi hade under vår tid som studenter. Idag när jag tittar på de bilder som vi tog från gårdagen kan se jag många likheter från bilder som är tagna för tre år sedan.  

Jag hoppas att ni har haft en lika underbar helg som jag.

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Zandra

Låter som en riktig PANG helg med mycket vänner dans och fest! Kul när allt blir lyckat :-)

Hoppas du haft en härlig måndag.

Kram

2010-10-18 @ 18:35:44
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilken toppenhelg du haft. En sådan kan man leva länge på:)

Jag får snart besök från HBG som jag verkligen ser fram emot, blir en skojig helg:)



KRAAM

2010-10-18 @ 21:20:36
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0