Aj aj aj



Ända sedan jag vaknade vid åtta har jag suttit uppkrupen i soffan tillsammans med denna bok av Sophie Kinsella.

Jag har sån träningsvärk efter gårdagens pass att jag helst inte vill röra mig några längre sträckor. Känner mig som en riktig halta Lotta idag! Haha Men om en liten stund ska jag ta mig i kragen och ge mig ut på en powerwork. Förhoppningsvis kommer promenaden att hjälpa att stelheten försvinner. Men om jag tänker efter så är det ganska skönt att ha träningsvärk för det visar att musklerna kämpade och gav allt igår.

På återseende!
   


Kommentarer
Postat av: Coquina

Har läst den jag också, jättebra, älskar hennes böcker =) Kika gärna in min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

2011-08-18 @ 22:57:49
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0