Ny vecka = Nya tag


Ska jag klä mig som Charlotte, Miranda, Carrie eller som Samantha??....

Då var det måndag igen och därmed nya tag! Denna vecka har jag en tripp till Malmö med Anne för att hälsa på Beatrice och en Sex and the City-fest att se fram emot. Ett riktigt festligt tema enligt mig. När jag tänker på SATC som tema får det mig att tänka på fina cocktailklänningar, Manhattan och festliga drinkar. Hmm, undrar vad jag ska ha på mig?

Efter jobbet idag gick Jenny och jag till Lilla Torg för att ta en glass i solskenet. Så mysigt att sitta med en glass i handen och känna att solen värmde i ryggen. Det gäller ju att passa på att njuta av solskenet nu när man har chansen. I morse kändes det som att det skulle regna hela dagen, så jag saknade mina solisar när vi satt och njöt av solen.  

Ikväll ska jag spana in Svenska Hollywoodfruar som har säsongspremiär. Lagom lättsmält en måndagskväll.

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Vilket festligt tema! Hoppas du hittar någon passande klänning!



Här hemma tittas det också på Hollywoodfruarna ikväll! :)

Kramar

2011-08-22 @ 20:31:01
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: camilla

Den har jag inte testar, låter också gott!

Jag såg att dem hade cocos och någon blåbärsskrubb i samma serie. Värt att prova i alla fall! :)



Kramar

2011-08-22 @ 20:43:04
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Annica

Carrie=)

2011-08-24 @ 13:27:19
URL: http://annecca.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0