Plexi mot Plexi


Nyaste tillskottet till hemmet...

...som matchar så fint till min älsklingslampa

Igår besökte vi ett blåsigt Malmö för att hälsa på familjen Stenlund som vi inte har sett på ett par månader. Kul att träffa lille Rasmus som har blivit så stor. Riktigt söt var han när pekade mot min skjorta och lilla Ralph Laurenhästen och gjorde ett gnäggande ljud. Så sött!

Men innan mötet spenderade Magnus och jag någon timme i Malmös affärer. Jag hade siktet inställt på att hitta en present till min barndomsvän och f.d. sambo Beatrice som fyller 25 år idag. Ett stort grattis till dig vännen! Nästa torsdag åker Anne och jag ner till Malmö för att fira henne och då tänkte jag även visa er vad som ligger i paketet.

Förutom presentjakt så hittade jag även detta tidningsställ på Åhléns City. Nu har Magnus ärvda tidningsställ (som han inte vill göra sig av med, ni ser den på ett inlägg från förra veckan) flyttat till sovrummet. Jag blev desto gladare över detta nya som matchar fint med Bourgien från italienska Kartell.

Idag ska jag möta upp Sandra för en fikadate på stan. Det var ett tag sedan vi sågs nu så det ska bli kul att höra vad som har hänt sen sist!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Therese

Så snyggt den lampan hade gärna fått flytta in hos oss. Men vi har en annan variant och det tidningsstället :) Hoppas du får en fin dag!

2011-08-24 @ 09:52:01
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Linda

Är tidningsstället från Muji? som finns på Åhlens city el är det från Åhlens egna märke? Nyfiken, jag vill också ha ett tidningsställ i plexi =)

Trevlig blogg du har =)

2011-08-26 @ 20:14:55
URL: http://bimboblondie.blogg.se/
Postat av: Lotta ♥

så fint kök! :D

2012-02-17 @ 08:06:22
URL: http://lottatamminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0