Lovely Knit



Jag är nog en av dem sista i bloggvärlden som köper en Lovely Knit kofta från Odd Molly. Jag har varit sugen på att köpa den i flera år eftersom den är en klassiker. Men det var först när jag såg färgen Mid Indigo som jag kände nu ska jag slå till. Det kunde ju inte bli bättre när favoritbutiken Spirit Store har 20 % på hela sortimentet denna helg. Då måste man ju bara slå till...

Idag har jag känt mig lite småkrasslig. Tror att jag börjar känna av en mindre höstdepression eftersom det har varit supertrist väder nu i några dagar. Tur för mig att jag har två resor med jobbet att se fram emot inom dem närmsta veckorna. Dubbeltur att det är fredagkväll och det innebär fredagsmys. Jag ska snart knalla bort till Hemmakväll för att hyra en film. Hoppas bara att det inte är allt för utplockat i den romantiska komedihyllan...

Kramar


Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, tack för tipset! Jag var faktiskt inne och testade den för någon vecka sedan men drog mig ur då jag insåg att den är av ull. Under våren görs den ju i bomull vilket jag hellre hade velat ha.



Du får gärna ge feedback på om den kliar! Jag har ett par kostymbyxor i ull och jag kan knappt använda dem utan nylonstrumpor under. :D



Kram



2011-08-26 @ 20:10:58
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: camilla

Precis så tänker jag också! :) Igår gav jag bort en Rihannabiljett så vi blir fyra stycken som går i november. Ska bli så kul!



Vill gärna ha kappan men just nu ser det inte ut att komma in i min storlek, så typiskt när man hittar en som känns rätt direkt.



Visst blev det ett väskköp tillsammans med babykläder.

Det är på gott och ont jag klickar mig in här ;) (Jag blir ju fattig) Haha! Blev jätte nöjd hur som helst så tack för tipset Cicci!



Kramar

2011-08-27 @ 10:17:37
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har med kollat på den där koftan i flera år men aldrig slagit till. Var inne på Spirit store i helgen med och såg att de hade 20% men de var inte så många koftor att välja på kvar...Men de är helt underbara=)

2011-08-28 @ 17:48:08
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0