Dior, förkylning och scouter



Titta vilka fina Dior-solisar som jag fick av Magnus igår! Synsam rear för tillfället ut väldigt många solglasögon och kanske hittar du ditt drömpar för antingen 500 kr eller 1000 kr. Dessa kommer jag använda hela augusti och på den kommande Mallorcaresan i början av september.

Under de sista dagarna på Rhodos blev jag sjuk. En kväll började jag känna mig frusen och nästa morgon hade jag ont i halsen, snuva och feber. Jag har inte varit förkyld på flera månader och det är typiskt att man ska bli sjuk på sin utomlandssemster. Men jag trotsade förkylningen och låg under parasollet de två sista dagar, så Magnus kunde få bada och sola utan att behöva bekymra sig om mig.

Väl tillbaka i Sverige blev det ombytta roller, han blev sjuk och jag frisknade till. Men nu är förkylningen tillbaka hos mig och jag hoppas att den går över illa kvickt. Igår trotsade vi båda våra förkylningar och gav oss ut på stan. Hela Kristianstad har varit i rörelse denna veckan pga Världsscoutjamboreen som anordnas i stan. Hela 40 000 st scoutmedlemmar från hela världen är här. Jag roade mig själv igår att hitta den scout som hade åkt längst för att komma till stan och den som vann var en scout från Sydkorea.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0