Första julklappen avklarad



Bild: Bo Bedre

Första julklappen är härmed avklarad! Idag gick det upp för mig att snart är vi inne i mitten av december. Därmed är det verkligen hög tid att jag börjar planerar inköpen så det inte blir någon impulsshopping på lilljulafton! Så i eftermiddags började jag julklappsjakten med en julklapp till mina föräldrar och förhoppningsvis kommer jag att hitta några till helgen.     


Nästa vecka ska jag på stor julbal med jobbet och den har jag knappt hunnit fundera på. Min frisyr är det enda som jag är helt säker på hur jag vill ha det och den ska jag inte ens göra själv. Vi fick inbjudan för tre månader sedan och då kändes det så avlägset. Men tiden går fort och nu är det snart nästa helg! Tycker att det ska bli så roligt att gå på bal igen för jag har inte varit på någon sedan studentbalen och det var ju ett tag sedan.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kommer såkert stråla som allas våran cinderella :D

2011-12-09 @ 15:29:23
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: camilla

Så skoj med en stor julbal!!



Skönt att ha den första klappen avklarad, sedan brukar det kunna flyta på med inköpen. Jag vägrar vara den som trängs på stan dagarna innan jul. Måtte det inte bli så! :)



Stor kram

2011-12-10 @ 13:07:28
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0