Muppets Collection


Vad är en bal på slottet utan lite glitter och glamour? OPI:s festliga Muppet Collection kommer att hjälpa mig en bit på vägen på lördag... Hur festligt är inte bara namnet Divine Swine som mitt lack heter? Jag hade egentligen siktat in mig på ett annat lack från samma kollektion, men den var slutsåld i hela stan. Min kollega/vän Jenny och jag fick riktig beslutsångest när vi stod och valde vilket glitternagellack vi skulle välja för utbudet minst sagt var enormt!


Nästa var och vartannat sminkmärke har satsat på en glitterkollektion lagom nu till jul/nyår. Jag stod och valde mellan Deborah Lippman och OPI. Men eftersom jag inte har testat Lippmans lack tidigare kändes det bäst att köra ett säkert kort. Jag vet att de också säljer märket på Cow i Stockholm och nu undrar jag om det är någon som har testat det? Är det bra?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0