Happy New Year



Snart är vi inne i 2012. I början kommer det att kännas lite konstigt att skriva 2012 istället för 2011. Jag kommer med största sannolikhet behöva kolla en extra gång på datumen när jag gör mina första årsredovisningar efter mitt juluppehåll. Så det inte står 2011 istället för 2012.

Jag ser fram emot att med glädje kliva in i det nya året. Året då vi kommer att lämna vår trygga lägenhet och flyttar till vårt eget boende. På juldagen körde vi förbi vårt nya bostadsområde för att se hur det går med bygget och det ser riktigt lovande. Nu är utsidan klar på alla husen och nu i januari kommer man att börja att jobba med insidan. Vi längtar så till vi flytta in i vårt nya hem. 

Jag vill även passa på att tacka er läsare för ett fantastiskt fint bloggår. Ni är anledningen till att jag skriver, alla ni som tittar in här och lämnar så fina ord. Därför vill jag önska er ett riktigt gott nytt 2012. 

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja vi har minst sagt ett spännande år framför oss! Så roligt med ert nya boende som väntar!



Önskar dig en bästa kväll och ett fantastiskt 2012!

(Jag kommer vara en trogen läsare även i fortsättningen!)



Många kramar

2011-12-31 @ 15:38:30
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Önskar dig ett gott slut och ett alldeles fantastiskt nytt år!



Ha en underbar kväll och gott nytt år fina Cicci :-)



Stor kram

//Anna

2011-12-31 @ 16:29:48
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: christin

Gott Nytt År!!

2011-12-31 @ 17:22:23
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0