Lazy Sunday



Ett vackert vardagsrum från Stadshem får bli min söndagsinspiration.

Nu är jag tillbaka efter några dagars frånvaro från bloggen. Jag har haft fullt upp dessa dagar med jobb och igår spenderade vi hela dagen i Lund. När vi är i Lund för att hälsa på Magnus föräldrar passar vi alltid på att ta en tur till Nova Lund. Det är vårt närmsta shoppingvaruhus och det ligger 8 mil från Kristianstad. Så när jag väl hade chansen passade jag på att handla lite nytt till vårgarderoben.

Det blev en tröja från Filippa K, en skjorta och ett par nya Hanky Panky. Jag passade även på att spana efter tänkbara födelsedagspresenter som jag kan önska mig till min 25-årsdag. Det är lika bra att förbereda sig i god tid, även om det är två månader dit...

Nu ska jag uppdatera mig själv i bloggarnas värld!

Kramar 


Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som du haft en toppenhelg!! Mysigt med besök hos svärföräldrarna och kul med lite shopping :)



Hoppas du får en bra start på veckan



Kramar Bella

2011-02-27 @ 21:55:56
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Therese

Kul shopping! Det blev en grej för oss denna gång, ska visa det vid tillfälle. Hoppas din vecka börjat bra! kramar

2011-02-28 @ 13:02:51
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: camilla

Ellerhur! Låter som du har fått med dig finfina saker från din shopping!

Det är ju så mycket roligare att klä sig på våren, känns som man går och gömmer sig i stora koftor på vintern. Iaf jag som är så frusen jämt.



Åh, Amalfikusten tänkte vi åka till förra året men då blev det Grekland istället. Vi har också kikat på det inför sommaren men det verkar inte som om Apollo eller om det var Fritidsresor reser dit längre?



Kramar

2011-02-28 @ 16:18:37
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack vad snäll du är.

Alltid skönt när man klarar ett prov.



Man måste ta en licens i försäkringar (eftersom mkt handlar om pensioner och kapitalförsäkringar) och en i placeringsrådgivning. Så nej jag jobbar inte med försäkringar utan med rådgivning överlag. Även med företagspaket och vanlig "vardagsekonomi". Många olika delar med andra ord. Kram

2011-02-28 @ 21:50:31
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0