Mode, Böcker och Kändisinspiration



Här är några av de böcker som låg i dagens Adlibrispaket. Ni som har läst bloggen ett tag, vet kanske att jag både gillar kändisar, mode och böcker. Därför klickade jag hem lite läsvärd inspiration från Whitney Port och Rachel Zoe. Det kan ju inte bli så mycket bättre! Men efter en snabb bläddring i Whitneys bok så märkte jag att den påminner väldigt mycket om Lauren Conrads. Nu fattas bara Lo Bosworths bok i bokhyllan, the Hillsfan som jag är.    

Jag ville hinna med ett snabbt inlägg innan mina helggäster kommer. Snart har vi Linda och Nils på ingång från Kalmar. Jag har verkligen sett fram emot denna helg och det ska bli så kul att ses igen. Imorgon ska vi testa på att spela curling för första gången och kanske blir vi nästa svenska OS-lag... ;)

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig läsning! Hoppas ni haft en fin helg! kramar

2011-02-13 @ 18:07:13
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Jag har missat att hon också har en bok. Är det någon idé att köpa eller är dem jättelika, hennes och Laurens?



2011-02-14 @ 20:54:18
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0