STYLEBY



Nu kommer vi snart hitta en ny modetidning i tidningshyllorna. Elin Kling ska tillsammans med Jonna Berg starta upp ett nytt modemagasin. Första numret kommer ut den 15 mars och den kommer att ges ut varannan månad. Enligt hemsidan ska magasinet sätta fingret på dagens, och morgondagens, trender och tendenser och ska vara en urban och modern mötesplats för stilintresserade moderna kvinnor som inspireras av mode, skönhet och popkultur.

Jag tycker själv att det redan finns rätt många tidningar att välja mellan och StyleBy känns som ytterligare en i mängden. Oftast köper jag samma tidningar varje månad och det är sällan som jag väljer någon som jag inte har läst förut. I mina tidningshögar i sovrummet eller i vardagsrummet hittar man många nummer av Elle, Damernas, Plaza Interiör, Elle Mat & Vin och Sköna Hem. 

Nu ska jag bestämma mig om jag ska sticka iväg till gymmet eller inte...

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bella

Alltid trevligt med nya tidningar, men jag är som dig att jag håller mig allt som oftast med till de gamla favoriterna :)



Hoppas du får en trevlig helg



Kramar Bella

2011-02-03 @ 21:55:45
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0