Oscar Oscar Oscar



Wow, vilka vackra klänningar! Jag har nu suttit en stund och tittat på dessa underbara klänningar som kändisarna bar vid gårdagens Oscarsgala. Tyckte Natalie Portman var en av de stjärnor som glänste mest med sin lila klänning från Rodarte.

Usch, det märks verkligen att det är måndag idag. Jag har känt mig riktigt trött hela dagen och på kvällens träningspass var min energi lika med noll. Varje steg kändes som en riktig kraftansträngning.

Därför ska jag strax krypa ned i sängen och försöka läsa något kapitel ur Ett litet Snedsprång. I vanliga fall älskar jag Denise Rudbergs lättlästa böcker, men denna känns lite segdragen. Men än så länge är jag bara i början av boken så jag får hoppas att den blir bättre längre fram.

Kramar 



Kommentarer
Postat av: Tina

åh så fin hon va!

Bra blogg du har söt...kram

2011-03-01 @ 13:17:00
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com
Postat av: Bella

Visst är hon fin :) Många fina klänningar var det som visades upp på röda mattan i söndags!



Hoppas du känner dig lite piggare denna tisdag



Kramar Bella

2011-03-01 @ 19:30:18
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0