Imorgon börjar vardagen igen!



Igår blev jag sugen på att baka något annat än bröd och svängde därför ihop en chokladkaka. Såå gott och det var länge sedan jag åt en god kladdkaka. En god kladdkaka är för mig när kakan är fast men ändå härligt kladdig. 

Imorgon börjar vardagen för mig igen och därmed är min julledighet slut för den här gången. Jag tycker att det känns skönt att komma tillbaka till sina vanliga vanor. Det tråkiga är att det inte blir några fler sovmorgnar eller långa kvällar för min del. Under denna ledighet har jag för en gång skull kommit in i en vana med att vakna senare än vad normalt. Därför ska det bli spännande att se om jag vaknar vid tiotiden nästa helg eller om jag fortsätter i mitt vanliga mönster.   

Tycker det känns lite som när man började skolan efter jullovet, eftersom som jag känner ett sug efter förnyelse. Nya träningskläder, så jag får motivation på träningen och att känner mig fin på gymmet. Lite nya arbetskläder skulle heller inte sitta fel. Jag har redan hittat en del fina jobbklänningar på Asos, som jag ska ta en närmare titt på och eventuellt blir det några "klick klick" hem.

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag börjar också jobba imorgon, känns lite tungt. Men veckorna brukar gå snabbt så snart är det helg igen.

Hoppas att du får en bra första vecka på jobbet nu när vi sätter igång 2011.

Kramar

2011-01-09 @ 18:52:58
URL: http://takeitorleaveittoday.blogg.se/
Postat av: camilla

Fördelen med att börja jobba är att komma in i rutinerna igen!



Vad tokigt att jag inte visste det om tullen. Tack, då vet jag till nästa gång! :) Såg nu att jag betalade mer för plånboken över nätet med tull än dem tog i butiken.. Hm!



Hoppas du haft en bra helg! Bakverket ser onekligen gott ut!

Kramar

2011-01-09 @ 20:51:03
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: camilla

Mmm! Ser onekligen gott ut!

Hoppas du hittar något fint på Asos.



Vad tokigt att jag inte visste det om tullen, såg nu i Stockholm att jag betalade mer för den över nätet än i butik. Hm! Tack, då vet jag till nästa gång ;)



Hoppas du haft en bra helg!

Kramar

2011-01-09 @ 21:23:16
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Åh, vad GOTT med kladdkaka!



Ja, det ska faktiskt bli skönt med lite rutin nu =)



Hoppas din vecka blir bra! Kram

2011-01-10 @ 21:15:07
URL: http://uh-huh-me.com/
Postat av: Mia ☆

Ååh, vad gott det såg ut!



Jag brukar också känna den där förnyelsekänslan efter nyår och tillbaka i vardagen igen =) Fast kanske inte just nu, kommer bara i samma gamla gravidkläder och går ju hemma nu så... får ta igen det till våren!



Hoppas att du har fått en riktigt bra start på veckan, kram!

2011-01-11 @ 09:09:40
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Bella

Ååh, så gott med kladdkaka :)



Visst är det skönt med ledighet, men ändå skönt med rutiner och visst blir det lite som en nystart med nytt år och det känns som att det är läge för lite nytt i garderoben och kanske en och annan god vana!



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

2011-01-11 @ 20:26:53
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0