Kan det bli så mycket mörkare ute?


Bild från Residencemagazine

Vilket väder det har varit idag! Mörkt och ruggigt hela dagen och jag fick känslan att det var kväll fast klockan bara var tolv på dagen. En riktig innesittardag med andra ord! Jag har suttit inlindad i en filt i soffan med en bok i handen nästan hela dagen och bara vänt blad efter blad utan att bekymra mig om tiden. 

Men vid tretiden fick jag ett ryck och körde bort till Friskis för att ett träningspass. Jag kunde ju inte vara en soffpotatis hela dagen utan behövde komma ut och rör på mig. Väl på gymmet träffade jag en gammal praktikant från kontoret som jag inte har träffat på ett halvår. Hon har precis som många andra tagit tag i sin träning efter nyår. Jag önskar er alla som har kommit igång med ett hälsosammare liv ett stort lycka till och kämpa på. 

Kramar  


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det var duktigt att lyckas ta sig ur soffan för det har inte jag gjort förutom morgon/förmiddags promenaden med vovven, men jag behövde verkligen en innedag efter gårdagens premiär för ett hälsosammare liv, men imorgon kör jag igen ;) Vad blev det för träning idag?



V

2011-01-06 @ 19:24:09
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har också haft en innedag men stack till gymmet i eftermiddags. Världens huvudvärk innan men efter träningen bättre och piggare=)

Jag är fortfarande kvar på F&S då mitt träningskort går ut i mars då först då tar jag nog ställning till att byta. är i valet och kvalet.



KRAM

2011-01-06 @ 21:33:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Emma

Duktig du är som tränar! Skulle jag också gärna vilja göra men tyvärr kan jag inte d för ryggen skull!



Mörkt & ruggigt var de ute igår. Hoppas på bättre väder idag! : - )



Skönt för dig att ha varit ledig i två veckor. Man behöver verkligen vila upp sig så att man får energi till de nya året : - )



Många Kramar & trevlig helg

2011-01-07 @ 10:13:28
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: camilla

Önska jag var lika duktig som dig, jag kommer mig aldrig för att gå och träna!



Nu har plånboken hittat hit! Den var SÅ himla fin. Riktigt riktigt nöjd! :D



Trevlig helg!

Kramar

2011-01-07 @ 16:22:56
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0