Söndag hos Mig



Ikväll ska jag sitta bänkad i soffan klockan åtta för att se första avsnittet av underbara Solsidan. Jag har redan tjuvkikat på några klipp från kvällens avsnitt och det ser mycket lovande ut! Tycker att det är så bra att de har ändrat sändningstid från fredag till söndag, eftersom jag oftast slocknade innan det började och fick alltid se reprisen i efterhand.  

Denna söndag har sett precis ut som en standardsöndag för mig. Vaknade upp härligt utvilad efter en skön sovmorgon och medan Magnus ligger kvar i sängen tassar jag ut till vardagsrummet för att Nyhetsmorgon med Tilde. Idag gästade snygga Josephine Bornebusch och Måns Herngren Tilde och man fick se klipp på kvällens avsnitt och nästa veckas avsnitt. 

Sedan har dagen knallat på i sin lugna takt med träning, städning av lägenheten och lite repriser framför TV-n. Fastnade speciellt framför Rachel Zoes program. Där satt jag i soffan och drömde mig bort att det var jag själv som ägde alla vackra kläder som fanns i hennes showroom. Vilka underbara galaklänningar, tänk om man en dag fick bära en Valentino- eller en Diorklänning. Nej, nu ska jag sluta drömma mig bort.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag älskar solsidan!! =) Köpte boxen så vi är nyuppdaterade på förra säsongen till ikväll klockan åtta =)



Kram

2011-01-16 @ 18:11:56
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Bella

Åååh, jag älskar Solsidan!! Serien är ju grymt bra så jag kommer sitta bänkad kl 20 :)



Hoppas du haft en mysig söndag



Kramar Bella

2011-01-16 @ 18:16:30
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Satt också bänkad framför Solsidan med en godisskål fylld till bredden ;)

Josephine Bornebusch kan vara en av Sveriges snyggaste kvinnor!



Kramar

2011-01-16 @ 20:53:51
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: camilla

Visst är det! Nu när Nicke går hemma med gips så är det hans höjdpunkt att laga maten om dagarna. Inte mig emot :)



Smyger in mer och mer rosa här hemma så det var den kulören som stod på listan, även en vattengrön som jag har sen tidigare.



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar

2011-01-18 @ 22:11:00
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0