Nu är mitt hår avkapat



Docksöta Olivia Palermo från the City är min inspirationskälla till mitt nya hår

Igår gjorde jag ett efterlängtat besök hos min frisör Emelie. Jag kände redan innan besöket att jag ville göra något annorlunda med mitt hår. När jag satt och väntade på min tur bläddrade jag i en tidning och såg en nytagen bild på Olivia Palermo och tänkte att så vill jag ha det.  

Därför är mitt långa gamla hår nu ett minne blott och istället är det chokladbrun lång page som gäller. Blev supernöjd med längden och jag kommer nog att spara in 10 minuter i föningstid varje morgon. Det blev även en stor förändring i färgen för i vanliga fall kör jag enbart slingor men igår färgade vi hela håret i samma kulör.

Jag får visa er en bild en annan dag för både igår och idag har mitt hår blivit tilltufsat av träning. Imorgon har jag bestämt mig för att vara träningsfri och kommer då att knäppa några bilder på den nya frisyren. Vi får se om ni tycker att jag funnit en look-a-like i fröken Palermo?

Kramar


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad spännade! Kul att du blev nöjd med! sv visst är de söta både till utseende och namn :) så hjälper det ju till att de är goda med. kram

2011-01-18 @ 20:32:09
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: uh-huh-me.com ~ Nettan

Oj! Vad spännande att se med tanke på det långa du hade innan =)



ha det gott. kram

2011-01-19 @ 11:02:17
URL: http://uh-huh-me.com
Postat av: Zandra ☆

Å vad roligt med en hår förändring! Alltid kul att komma ifrån frisören med något nytt imellan åt. Det vart säkert jättefint och jag väntar med spänning på en bild :-)

Kramar

2011-01-19 @ 11:42:20
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0