Äntligen Fredag



Denna enkla men ack så fina tishan har Narciso Rodriguez designat för Lindex i förmån för bröstcancerforskning. Under dagens shoppingrunda gick jag in i två Lindexbutiker för att leta efter den, men den var slutsåld på båda ställena. Jag får istället kolla i butiken i stan, annars blir det nog en beställning från nätet. 

Idag tog Magnus och jag en tripp till Malmö för att spana in shoppingutbudet där. Överallt i butikerna låg nedsatta plagg huller om buller och då tappar jag köpsuget direkt. Jag har heller inget tålamod att gräva i högar på jakt efter något tänkbart. Sedan irriterar jag mig på folk som slänger kläder på golvet i provhytterna som inte har ork att hänga tillbaka de oönskade plaggen efter sig. Det är ju så mycket trevligare att som kund att gå in i ett rent provrum. Efter en hel dags shopping åkte vi slutligen nöjda hem med en kofta, två pikés och en korthållare från Ordning och Reda.   

Nu ska jag spana in premiären av Let's Dance!

Stor Kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Riktigt snygg så den måste jag kolla in i butiken om den nu finns ;)

Hoppas du har en mysig lördag



Kramen

2011-01-08 @ 18:24:19
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Bella

Riktigt snygg, hoppas du hittar den i någon av de andra butikerna :)



Håller med dig om att man orkar inte gräva i alla rea-högar när allt ligger huller om buller, och varför slänger man kläder på golvet i provhytten, trist...



Hoppas du haft en bra dag och får en mysig kväll



Kramar Bella

2011-01-08 @ 21:26:40
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0