Åhus, Otto och Kokos




Första dagen på stranden i Åhus och första OTTO-glassen är nu avklarad för säsongen.

Idag tog vi bilen till Åhus för att njuta av dagen på stranden. Det var riktigt härligt att få lappa lite sol på en handduk och känna sanden mellan tårna. Men det var lite väl kallt i havet för att jag skulle premiärbada i havet.

Efter några timmar i solen avslutade vi dagen i Åhus med en stor glasstrut med chokladdopp á la Otto. Dagens Cicciglass blev en kula med kokos/kola och en kula "himmagjord". Vem kan tro att min glass är två kulor, den ser snarare ut att innehålla fem.

För tillfället har jag fått dille på kokos. Igår när vi var på bio och såg Baksmällan II bestod min godispåse av kokosprickar och Bounty. Ni ser min Lokaflaska med kokossmak och nu kokosglass... Nu får vi se hur länge det tar innan jag tröttnar på kokos.

Nu ska jag göra de andra sällskap vid grillen! På återseende.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Åååh, vilka mysiga sommarbilder! Glassen såg supergod ut =) Kokos är riktigt gott, men jag kan inte äta det för ofta. Bounty.... mums!



Ha en finfin nationaldag, kram!

2011-06-06 @ 09:53:32
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Anna

Kokos är underbart. Loka med cocos har jag dock inte testat...

2011-06-06 @ 19:01:08
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Glassen ser helt underbart gott ut :=

2011-06-07 @ 16:37:12
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0