Kan du inte flytta in?

Denna ursöta blus från Marlene Birger hade mer än gärna fått flytta in i min garderob. Den hade passat perfekt till ett par shorts nu i sommar eller till ett par svarta stuprörsjeans på jobbet. Jag har ju en förkärlek till flickiga detaljer såsom volanger och benvita kläder. Då är det inte konstigt att jag blev kär i denna blus.

Herregud, vad jag har hunnit med mycket idag. I morse innan Magnus hade vaknat körde jag till kontoret för att arbeta i några timmar. I vanliga fall går ingen på jobbet i shorts, men eftersom det var min lediga dag så bröt jag mot den klädkoden och väl på jobbet så var jag inte den enda som var "busig".

Lagom till lunch åkte jag hem för att tillbringa några timmar i trädgården. Typiskt nog har jag inte hittat någon fin bikini i år. Hoppas verkligen att jag hittar någon i Paris till sommarens semester. Har ju Matthew Williamson från H&M och en juvelprydd som också är från H&M som är mina två favoriter. Men jag behöver fler favoriter…

Nu ska jag förberedda kvällens tillbehör till det grillade köttet.

Kramar


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja det är inte klokt vad världen är liten! Alltid så skoj att få höra historier om hur läsare har hittat till bloggen, jätte kul att du kommenterade så att jag fick nys på din blogg! :-)

2011-06-06 @ 19:44:22
URL: http://tessnorberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Wow, vilken fin blus, hoppas på att den får flytta in i din garderob inom kort!



Ha nu en skön avslutning på denna varma nationaldag



Kramar Bella

2011-06-06 @ 20:50:14
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: camilla

Supersöt! Blir det ett kommande köp tro?



Det stämmer, N är snickare! Det är därför vi även är öppna för renoveringsobjekt när vi letar hus. Som sagt, läget får tala sedan är allt möjligt!



Kram

2011-06-06 @ 21:30:10
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0